مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 16:152019-12-01بين الملل

کشته شدن نیرو های ترکیه در رأس العین


شماری از نیرو های اشغالگر ترکیه و مزدوران آن ها در حومه رأس العین کشته شدند - به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه سانا ، شماری از نیرو های اشغالگر ترکیه و مزدوران تروریست آن ها در انفجاری که در مقر آنان در شهرک تل حلف در منطقه رأس العین واقع در حومه شمال غربی الحسکه رخ داد، کشته شدند.

این در حالی است که درگیری ها بین تروریست ها در پی اختلاف آن ها بر سر تقسیم اموال مسروقه، شروع شده است.

خبرنگار سانا در الحسکه گزارش داد: شماری از نیرو های اشغالگر ترکیه و مزدوران تروریست آنان در انفجار نامعلومی که در ساختمان البیطره در شهرک تل حلف واقع در حومه رأس العین رخ داد، کشته و زخمی شدند از این رو به خاطر سانسور و سرپوش گذاشتن بر این حادثه آن ها را به ترکیه منتقل کردند.

خبرنگار سانا در ادامه این مطلب افزود: درگیریی هایی هم میان تروریست ها تحت فرمان نیرو های اشغالگر ترکیه در شهر رأس العین و حومه های آن به علت اختلاف افتادن بر سر تقسیم اموالی که از ساکنان این مناطق به سرقت برده اند، آغاز شد که به کشته و زخمی شدن شماری از تروریست ها منجر شد.

از سوی دیگر، براساس منابع داخلی خودرو های وابسته به نیرو های اشغالگر ترکیه و مزدوران آن ها اتاق های پیش ساخته ای از روستای السفح و اطراف آن به روستای عنیق الهوی، خربه جمو و المحمودیه از توابع منطقه ابوراسین به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن نیرو های ترکیه در رأس العین

کشته شدن نیرو های ترکیه در رأس العین