مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 12:202019-12-01فرهنگي

«چکناواریان» با یک هفته تاخیر به «شوکران» می آید


بیست و دومین قسمت برنامه تلویزیونی «شوکران» با حضور لوریس چکناواریان ـ آهنگساز و موسیقیدان 82 ساله ـ با یک هفته تاخیر، دوشنبه (11 آذر 1398) ساعت 21 روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

- بیست و دومین قسمت برنامه تلویزیونی شوکران با حضور لوریس چکناواریان ـ آهنگساز و موسیقیدان 82 ساله ـ با یک هفته تاخیر، دوشنبه (11 آذر 1398) ساعت 21 روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، نسبت موسیقی و علم در تاریخ، قدرت هنر برای بازسازی جامعه و فرهنگ، دادوستد عشق و موسیقی، قدرت زنان در تاریخ هنر و اندیشه، ماجرای انقلاب و استقلال ارمنستان توسط موسیقی، آسیب شناسی موسیقی ملی ایران، از جمله پرسش ها از لوریس چکناواریان است.

لوریس چکناواریان متولد 21 مهر 1316 در بروجرد، موسیقیدان، آهنگساز، رهبر ارکستر، نویسنده و نقاش ایرانیِ ارمنی تبار، استاد افتخاری کنسرواتوار کومیتاس در ایروان، دارنده نشان طلایی دانشگاه ارمنستان و نشان درجه یک هنر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

چکناواریان تحصیلات موسیقی خود را سال 1332 از هنرستان عالی موسیقی در ایران آغاز کرد، آهنگسازی را در آکادمی موسیقی وین آموخت و سال 1344به آمریکا رفت و در دانشگاه میشیگان به مطالعه و تحصیل پرداخت و پس از فارغ التحصیلی در رشته رهبری ارکستر از این دانشگاه، به ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چکناواریان» با یک هفته تاخیر به «شوکران» می آید

«چکناواریان» با یک هفته تاخیر به «شوکران» می آید