مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 11:552019-12-01ورزشي

زورخانه مجن و میامی فردا با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان افتتاح می شوند


مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از سفر دکتر تقی زاده معاون وزیر ورزش و جوانان طی فردا 11آذر98 به این استان خبر داد و گفت: معاون وزیر ورزش به منظور افتتاح و بازید از پروژه های ورزشی به استان سمنان سفر می کند.

- ایسنا/سمنان مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از سفر دکتر تقی زاده معاون وزیر ورزش و جوانان طی فردا 11آذر98 به این استان خبر داد و گفت: معاون وزیر ورزش به منظور افتتاح و بازید از پروژه های ورزشی به استان سمنان سفر می کند.

مجتبی جانعلی با بیان اینکه معاون امور حقوقی مجلس و هماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان برای افتتاح چند پروژه عمرانی ورزشی به استان سمنان سفر می کند اظهار کرد: دکتر تقی زاده در سفر به استان سمنان ضمن دیدار با مسئولین قرار است پروژه زورخانه شهرهای مجن و میامی را افتتاح و پس ازآن از چند پروژه دیگر نیز بازدید کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: در راستای توسعه فضاهای ورزشی و افزایش سرانه ورزشی سمنان، افتتاح دو فضای ورزشی دیگر در زمینه ورزش های پهلوانی و زورخانه ای در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: فرهنگ و ورزش پهلوانی از گذشته دیرباز در ایران رونق فراوان داشت و امروز باید این ورزش احیا و به نسل جدید معرفی شود چرا که این سیر و سلوک برگرفته از امام علی (ع) است و باید تلاش کنیم این ورزش در بین جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورخانه مجن و میامی فردا با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان افتتاح می شوند

زورخانه مجن و میامی فردا با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان افتتاح می شوند