مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 11:502019-12-01اقتصادي

حمایت از تولید راه غلبه بر دشمن در شرایط کنونی است


در شرایط کنونی حمایت از تولیدکنندگان می تواند راهبردی قوی در خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان باشد.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: در شرایط کنونی حمایت از تولیدکنندگان می تواند راهبردی قوی در خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان باشد.

قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با عباس معمارنژاد معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد و دارایی با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه از بخش تولید در شرایط امروز کشور ، اظهار کرد: اکنون که دشمن به صورت تمام عیار وارد جنگ اقتصادی با کشور شده است و با انواع تحریم های ظالمانه درصدد ایجاد مشکلات اقتصادی در کشور است بیش از پیش نیازمند توجه به توان و ظرفیت داخلی احساس می شود.

وی ادامه داد: توجه و حمایت از تولید داخلی می تواند یک راهبرد قوی در خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان در امور اقتصادی کشور باشد و در این میان نقش بانک ها حائز اهمیت است.

استاندار ایلام گفت: در مواردی که عمدا بدهی و پرداخت معوقات توسط اشخاص صورت نمی پذیرد از بانک ها حمایت می کنیم ولی زمانی واحد تولیدی برای سرپا ایستادن نیاز به حمایت دارد، خواستار کمک از جانب بانک ها هستیم.

وی با بیان اینکه قانون طرح هدفمندی یارانه ها کار خوبی بود اما به درستی اجرا نشد، افزود: هدف اصلی این طرح، هدفمندی واقعی یارانه ها بود اما اینکه به فقیر و غنی هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تولید راه غلبه بر دشمن در شرایط کنونی است

حمایت از تولید راه غلبه بر دشمن در شرایط کنونی است