مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 10:502019-12-01سياسي

اثربخشی پروژه های آبخیزداری قابل انکار نیست


اثربخشی پروژه های ابخیزداری قابل انکار نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امید ذاکری در بیستمین جلسه ستاد پروژه های آبخیزداری از محل صندوق توسعه ملی با قدردانی از با تلاش و حضور فعالانه همه همکاران گفت: امروز با تلاش همه همکاران ، اثربخشی پروژه های ابخیزداری قابل انکار نیست و اجرای به موقع پروژه ها و اثربخشی آنها رضایت استاندار هرمزگان را هم به دنبال داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی هرمزگان ؛وی با اشاره به بیانات استاندار هرمزگان در شورای حفاظت آب استان مبنی بر رضایتمندی از پروژه های آبخیزداری افزود: آبخیزداری از اقدامات ضروری و مهم است که تقویت ، حمایت و توسعه فعالیت های آبخیزداری در دستور کار استانداری هرمزگان قرار دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: استان هرمزگان استان کم آبی است که با دو دهه خشکسالی مواجه بوده است که این ضرورت کار های آبخیزداری بیشتر نمایان می کند.

ذاکری افزود: کارهای بسیار خوبی در حوزه ابخیزداری استان هرمزگان انجام شده که از نظر نوع پروژه ها و اثر بخشی غیر قابل انکار است.

وی گفت : احداث سازه های آبخیزداری علاوه بر اثر بخشی و رضایت مردمی سبب شده چاههای کشاورزی و قنات های استان نیز کمترین مشکل را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثربخشی پروژه های آبخیزداری قابل انکار نیست

اثربخشی پروژه های آبخیزداری قابل انکار نیست