مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 10:402019-12-01اقتصادي

راه اندازی اتوبوس پر سرعت شهری تا پایان سال در بندرعباس


توسعه حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری در هرمزگان مهمترین موضوع مطرح شده در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه هرمزگان بود.

- خلیج فارس، استاندار هرمزگان در این نشست گفت: ایجاد زیرساخت های راه اندازی اتوبوس پرسرعت شهری (بی آر تی) در بندرعباس دو سال زمان برده است و تلاش می شود تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

فریدون همتی افزود: توسعه سایر وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی و ون در مناطق مختلف استان و همچنین نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با اختصاص تسهیلات مناسب در دستور کار قرار قرار گرفته است.

استاندار هرمزگان افزود: براساس تصویب دولت 16 میلیارد تومان اعتبار برای جبران این خسارت ها بویژه در اراضی کشاورزی استان اختصاص یافت و در بین شهرستان هایی که بیشترین خسارت را دیده بودند توزیع شد.

وی همچنین گفت: اکنون آمد و شد دریایی و پرواز بندرعباس به جزیره بوموسی و بالعکس پنج روز در هفته برقرار استاستاندار هرمزگان افزود: با پیگیری و تامین منابع مالی به زودی دو پرواز در هفته از جاسک به تهران و بالعکس راه اندازی می شود که در توسعه سواحل مکران نقش مهمی دارد.

وی همچنین به اختصاص یک درصد از اعتبارات دستگاه های اجرایی به صدا و سیما براساس احکام دائمی قانون برنامه های توسعه کشور در راستای فرهنگ سازی، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی اشاره کرد و گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اتوبوس پر سرعت شهری تا پایان سال در بندرعباس

راه اندازی اتوبوس پر سرعت شهری تا پایان سال در بندرعباس