مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 09:462019-12-01سياسي

دانشگاه ها از فرهنگ غربی جدا شوند


آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت:باید دانشگاه ها از فرهنگ غربی کاملا جدا شوند؛ ما در حوزه هیچ تعصبی در مقابل علوم دانشگاهی نداریم کما این که دانشگاهیان نیز نباید تعصبی در این خصوص داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله مکارم شیرازی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین رشاد رییس شورای حوزه های علمیه تهران و دکتر تهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به پسوند اسلامی دانشگاه آزاد اظهار کرد: همان گونه که از اسم دانشگاه آزاد پیداست، اسلامیت خط قرمز این دانشگاه است و باید در همه مسائل این اصل رعایت شود.

وی ا فزود: اصلاحاتی که می خواهیم صورت گیرد باید از دانشگاه ها شروع شود، مساله حجاب، موضوع مربوط به نماز و دیگر موضوعات مربوط به ابعاد اجتماعی باید اصلاح آن از دانشگاه آغاز شود.

این مرجع تقلید با تاکید بر این که باید مدیریت صحیحی بر دانشگاه ها حاکم باشد تا بتوانند اصلاحات واقعی را صورت دهند، خطاب به رییس دانشگاه آزاد گفت: در دانشگاه به کمیت زیاد اهمیت ندهید، بلکه به کیفیت اهمیت دهید؛ این که فلان دانشگاه چند میلیون دانشجو دارد مهم نیست، این مهم است که دانشگاه چند نخبه داشته و گره ای از مشکلات جامعه باز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها از فرهنگ غربی جدا شوند

دانشگاه ها از فرهنگ غربی جدا شوند