مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 09:162019-12-01اقتصادي

کمبودی در بازار میوه نداریم


رییس اتحادیه میوه و تره بار اهواز از افزایش عرضه گوجه در بازار خبر داد و گفت: میوه به میزان کافی موجود و بازار نیز در ثبات قیمتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، عبدالرضا جمالی پور در خصوص آخرین وضعیت بازار میوه و تره بار اظهار کرد: در حال حاضر هیچ کمبودی در بازار میوه وجود ندارد و میوه به میزان کافی در بازار موجود و قیمت اقلام میوه در بازار نیز در حالت ثبات است.

وی افزود : مسایلی در بحث قیمت گوجه در بازار وجود داشت و در هفته گذشته شاهد افزایش قیمت این محصول در بازار بودیم ، اما در طول چند روز گذشته نرخ این محصول به ثبات رسیده و اکنون قیمت هر کیلوگرم گوجه حدود 8 تا 10 هزار تومان است.

رییس اتحادیه میوه و تره بار اهواز تصریح کرد: از هفته گذشته تاکنون گوجه وارد بازار شده و روند عرضه این محصول افزایش پیدا کرده است ، اما باوجود این افزایش عرضه و واردات آن به استان، قیمت گوجه دیگر کاهش نداشته است و در ثبات به سر می برد.

جمالی پور ادامه داد: نرخ دیگر محصولات در بازار در طول یک هفته گذشته نیز ثابت بوده است و تغییر خاصی را در قیمت میوه و تره بار در بازار اهواز شاهد نیستیم.

هرچند که عرضه میوه در پاییز و زمستان کمتر از دیگر فصول است اما نرخ میوه معمولا در ثبات است و مساله خاصی در قیمت ها تا پیش از عید وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودی در بازار میوه نداریم

کمبودی در بازار میوه نداریم