مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 08:402019-12-01اقتصادي

افزایش 18 درصدی نرخ سرویس مدارس به زمانی دیگر موکول شد/ جان باختن 2 پاکبان در تبریز


دستور نخست جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر بررسی صورتجلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک مبنی بر افزایش نرخ سرویس مدارس در سال 98 (افزایش18 درصدی نسبت به سال 97) با رای اکثریت اعضا شورا به زمانی دیگر موکول شد.

- افزایش 18 درصدی نرخ سرویس مدارس به زمانی دیگر موکول شد/ جان باختن 2 پاکبان در تبریز دستور نخست جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر بررسی صورتجلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک مبنی بر افزایش نرخ سرویس مدارس در سال 98 (افزایش18 درصدی نسبت به سال 97) با رای اکثریت اعضا شورا به زمانی دیگر موکول شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  غلامحسین مسعودی ریحان، خزانه دار شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه باید از تصمیمات یکجانبه خودداری کرد اظهار داشت: بعد از افزایش قیمت بنزین سرویس مدارس به صورت خودسرانه اقدام به افزایش قیمت کرده اند که در صورت تصویب این صورتجلسه موجب ایجاد حساسیت خواهد شد.

فرج قلی زاده: امروز زمان مناسبی برای افزایش نرخ سرویس مدارس نیست و ممکن است موجب افزایش قیمت در سایر زمینه ها نیز باشد کا پیشنهاد می دهم فعلا این موضوع بررسی نشود.

در ادامه فریدون بابایی اقدم ضمن ابراز ناراحتی از جان باختن دونفر از پاکبانان شهرداری تبریز گفت: چندین سال است که شاهد چنین حوادث ناگواری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 18 درصدی نرخ سرویس مدارس به زمانی دیگر موکول شد/ جان باختن 2 پاکبان در تبریز

افزایش 18 درصدی نرخ سرویس مدارس به زمانی دیگر موکول شد/ جان باختن 2 پاکبان در تبریز