مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-01سياسي

بسیاری از تحولات آموزش عالی برگرفته از دانشگاه تهران است


رییس دانشگاه تهران با اشاره به تاثیر این دانشگاه در تاریخ 85 ساله آن گفت: بسیاری از تحولات آموزش عالی برگرفته از دانشگاه تهران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، محمود نیلی احمدآبادی در اولین گردهمایی دانش آموختگان ادوار که 6 آذر 1398 برگزار شد، با بیان اینکه پشتوانه و سرمایه اصلی هر دانشگاه، دانش آموختگان آن هستند، گفت: علاقه ای که دانش آموختگان دانشگاه تهران به دانشگاه خود دارند، مثال زدنی است و البته دانشگاه هم وظیفه خود می داند به آنان در حد توان و امکانات کمک کند.

همانگونه که در دنیا نیز مشاهده می شود، دانش آموختگان همواره پشتوانه و یاری رسان دانشگاه ها هستند.

وی با اشاره به تشکیل کانون دانش آموختگان دانشگاه تهران، خاطرنشان کرد: اقدامات مثبتی در جهت تشکیل کانون دانش آموختگان صورت گرفته است.

ما با یک حلقه گمشده در دانشگاه مواجه بودیم و امروز با تشکیل این کانون یکی از سرمایه های بزرگ به دانشگاه پیوسته است و امید دارم که هم افزایی هرچه بیشتری در این زمینه صورت بگیرد.

نیلی احمدآبادی، با اظهار اینکه دانشگاه تهران، همچنان معتبرترین و مؤثرترین دانشگاه کشور است، افزود: دانشگاه تهران جایگاه نخبگان است و بهترین جوانان کشور آرزوی ورود به این دانشگاه را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از تحولات آموزش عالی برگرفته از دانشگاه تهران است

بسیاری از تحولات آموزش عالی برگرفته از دانشگاه تهران است