مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-01سياسي

آماری از شاخص های اقتصادی فعالیت معین ها نداریم


دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی گفت: اگر بخواهیم در خصوص نمود عینی فعالیت معین ها حرف بزنیم، باید در قالب شاخص های اقتصادی اندازه گیری کنیم اما اکنون چنین آماری نداریم.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی گفت: اگر بخواهیم در خصوص نمود عینی فعالیت معین ها حرف بزنیم، باید در قالب شاخص های اقتصادی اندازه گیری کنیم اما اکنون چنین آماری نداریم.

علی اکبر لبافی در گفت وگو با ایسنا در خصوص حوزه مسئولیت و فعالیت معین های اقتصادی، اظهار کرد: معین باید بر روستایی که مسئولیت آن را بر عهده دارد، نظارت کند که حتی اگر بخش دولتی قصد انجام خدمتی را در روستایی دارد، باید با معین هماهنگ نماید، زیرا باید توسعه متوازن در تمام مناطق اتفاق بیفتد.

پس از تفاهم نامه، همه اقدامات منجر به توسعه یک دهستان،روستا و یک شهر که معین مسئول توسعه آن منطقه است، در حوزه عملکرد معین قرار می گیرد.

وی در خصوص فعالیت های معین ها، گفت: برخی از فعالیت ها احداثی هستند، یعنی بعد از انجام مطالعات و تامین منابع، پروژه ای را ایجاد می کنند، یک سری پروژه ها نیز نیمه تمام هستند، به عنوان مثال یک بنگاه اقتصادی به دلیل اختلاف هیات مدیره، نداشتن منابع و مشکلاتی که با دستگاه های مختلف داشته اند، پروژه نیمه تمام رها شده، معی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماری از شاخص های اقتصادی فعالیت معین ها نداریم

آماری از شاخص های اقتصادی فعالیت معین ها نداریم