مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-01ورزشي

همکاری آموزشی فدراسیون پزشکی - ورزشی و نجات غریق


ورزشی و نجات غریق بر تعامل هر دو فدراسیون در زمینه فعالیت آموزشی تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در دیدار مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با ایلخان نوری رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی گسترش تعامل این دو فدراسیون بویژه در زمینه فعالیت های آموزشی مشترک مورد تاکید قرار گرفت.

در این دیدار خلیلیان با اشاره به ظرفیت های مهم مجموعه پزشکی ورزشی در زمینه های مختلف از جمله حوزه آموزش، تصریح کرد: بی شک فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان یک فدراسیون پشتیبان تلاش می کند با بدنه ورزش کشور بویژه دیگر فدراسیون های ورزشی تعامل سازنده ای داشته باشد و با ارائه خدمات مقتضی به هر فدراسیون، نقش خود را در رشد و اعتلاء  ورزش به خوبی ایفا کند.

وی از جمله توانمندی های مجموعه پزشکی ورزشی را علمی- آموزشی دانست و گفت: در این رابطه ارتقاء سطح کیفی فعالیت ها و برنامه های آموزشی را به عنوان یکی از اولویت های فدراسیون مد نظر داریم چرا که معتقدیم این مهم بازخورد بسیار مثبتی خواهد داشت و ثمرات آن عاید  مربیان، ورزشکاران و.

خواهد شد.

خلیلیان اضافه کرد: با توجه به رویکرد فدراسیون نجات غریق و غواصی در زمینه فعالیت های آموزشی، این آمادگی را داریم که تعامل دوسویه ای با این فدراسیون داشته باشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری آموزشی فدراسیون پزشکی - ورزشی و نجات غریق

همکاری آموزشی فدراسیون پزشکی - ورزشی و نجات غریق