مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 08:062019-12-01سياسي

«دی کاپریو» پاسخ رییس جمهور برزیل را داد


«لئوناردو دی کاپریو» بازیگر و فعال محیط زیست به اتهاهامات مطرح شده از سوی ««ژاییر بولسونارو» درباره دست داشتن در آتش سوزی های جنگل آمازون واکنش نشان داد.

- لئوناردو دی کاپریو بازیگر و فعال محیط زیست به اتهاهامات مطرح شده از سوی ژاییر بولسونارو درباره دست داشتن در آتش سوزی های جنگل آمازون واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سی اِن اِِن، ژاییر بولسونارو رییس جمهور برزیل چند روز قبل در سخنانی عنوان کرد لئوناردو دی کاپریو بازیگر هالیوودی و فعال محیط زیست برای به آتش کشیدن جنگل های آمازون به یک سازمان مردم نهاد 500 هزار دلار پول داده است.

رییس جمهور برزیل در حالی برای ادعای خود هیچ مدرک و شواهدی ارائه نداده است که قبل از آن نیز در اظهارنظری مشابه در صفحه اجتماعی خود با متهم کردن دی کاپریو در همکاری برای به آتش کشیدن جنگل آمازون، وی را بخشی از کمپین بین المللی علیه برزیل دانست.

دی کاپریو نیز در پاسخ به این صحبت های مطرح شده ضمن تکذیب این اتهامات و تاکید بر حمایت از مردم برزیل برای نجات آمازون گفت: آینده این اکوسیستم غیرقابل جایگزین به مخاطره افتاده است و من افتخار می کنم که در کنار گروه هایی ایستاده ام که این منابع طبیعی محافظت می کنند و در حالی که این سازمان های مردم نهاد شایسته حمایت هستند اما هزینه ای برای این سازمان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دی کاپریو» پاسخ رییس جمهور برزیل را داد

«دی کاپریو» پاسخ رییس جمهور برزیل را داد