مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 07:502019-12-01سياسي

سند دائمی فرهنگ قزوین تدوین می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: رصدخانه فرهنگی به زودی کار خود را آغاز می کند و امیدواریم با راه اندازی آن سند دائمی فرهنگی استان تدوین شود.

- محمدحسین اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، در صحن علنی شورای شهر قزوین که شب گذشته برگزار شد، تصریح کرد: شورای شهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با داشتن دغدغه مشترک در حوزه فرهنگی می توانند اقدامات خوبی در عرصه فرهنگی رقم بزنند.

وی افزود: دغدغه های اصلی ما به دو بخش فعالیت های زیربنایی و فعالیت های فرهنگی و برنامه ای به نگاه کوتاه مدت و بلندمدت تقسیم می شود، امیدواریم با اجرایی شدن آن ها به اهداف خوبی دست پیدا کنیم.

اسماعیلی بیان کرد: یکی از اقدامات زیربنایی ایجاد گذر فرهنگ و ارشاد برای توسعه کسب وکار فرهنگی و اقتصادی هنر است، تلاش داریم در مکان مناسب مجموعه ای را فراهم کنیم و فضای مشخصی را به عنوان گذر فرهنگ تأسیس کنیم.

وی افزود: مجموعه تئاتر شهر یکی دیگر از اقدامات زیربنایی است که توسط شورای شهر قزوین کلید خورده و 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که جای تقدیر دارد، ما نیز در بخش تجهیزات می توانیم کمک کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: تئاتر شهر یک سری کار اداری دارد که باید انجام شود تا در اختیار هنرمندان قرار بگیرد، خانه هنرمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند دائمی فرهنگ قزوین تدوین می شود

سند دائمی فرهنگ قزوین تدوین می شود