مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 07:162019-12-01سياسي

حضور آمریکا در خاورمیانه برای دزدی است


مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین دژ گفت: حضور آمریکایی ها در خاورمیانه برای غارت اموال و دارایی های کشورهای اسلامی است و از اینکه علنا هم این مطلب را اعلام کنند واهمه ای ندارند.

- حجت الاسلام حیدر کوثری مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین دژ  امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان این که امروز حزب الله و انقلابیون در خط مبارزه با دشمنان هستند، اظهار داشت: حضور بسیج و حزب الله در نبردها همیشه خط مقدم بوده و امروز هم در جنگ اقتصادی و تبلیغاتی دشمن در خط مقدم مبارزه هستند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با رهبری الهی امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب در چهل سال دوم خود گام نهاد و با همت جهادی انقلابیون امروز دیگر آمریکا به معنای واقعی کلمه هیچ غلطی نمی تواند بکند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین دژ بیان داشت: امروز جبهه مقاومت تمام منافع استکبار جهانی به ویژه آمریکا در خاورمیانه را به خطر انداخته و ادعای آمریکا مبنی بر کدخدایی را از بین برده و طرح دشمنان را برای ایجاد اختلافات دائمی داخلی در کشورهای اسلامی خنثی کرده است.

وی افزود: حضور آمریکایی ها در خاورمیانه برای غارت اموال و دارایی های کشورهای اسلامی است و از اینکه علنا هم این مطلب را اعلام کنند واهمه ای ندارند و اخیرا هم رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور آمریکا در خاورمیانه برای دزدی است

حضور آمریکا در خاورمیانه برای دزدی است