مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 07:002019-12-01فرهنگي

«شبی که ماه کامل شد» برگزیده تماشاگران تالین شد


بیست و سومین جشنواره فیلم شب های سیاه تالین در کشور لیتوانی با اعطای جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران به فیلم ایرانی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار به کار خود پایان داد.

- بیست و سومین جشنواره فیلم شب های سیاه تالین در کشور لیتوانی با اعطای جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران به فیلم ایرانی شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم شبی که ماه کامل شد ساخته نرگس آبیار که نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه رسمی جشنواره تالین 2019 بود در نهایت موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران این جشنواره الف جهانی همراه با جایزه نقدی 2 هزار یورویی شد.

امسال علاوه بر شبی که ماه کامل شد ، دو فیلم متری شیش و نیم به کارگردانی سعید روستایی و سرخپوست از نیما جاویدی نیز در بخش امواج جاری این رویداد سینمایی به روی پرده می روند و مسخره باز همایون غنی زاده هم در بخش غیررقابتی نمایش خواهد داشت.

آواز گنجشک به کارگردانی فرزانه امیدوارنیا، مثل بچه آدم ساخته آرین وزیر دفتری، شهربازی ساخته کاوه مظاهری و انیمیشن آقای گوزن از مجتبی موسوی نیز در بخش فیلم های کوتاه جشنواره تالین حضور دارند و فیلم جهان با من برقص ساخته سروش صحت در اولین نمایش بین المللی خود در بخش رقابتی فیلم های اول ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شبی که ماه کامل شد» برگزیده تماشاگران تالین شد

«شبی که ماه کامل شد» برگزیده تماشاگران تالین شد