مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 06:162019-12-01سياسي

گزارش کمیته بررسی حذف نام شهدا منتشر شد


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گزارش تهیه شده در خصوص بررسی حذف نام شهدا از تابلوهای شهری را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس علی اعطا سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به محض مطرح شدن موضوع حذف نام شهدا و همچنین وجود حساسیت های زیاد کمیته ای ویژه تشکیل شد.

وی افزود: هدف این کمیته این بود که اولا صحت و سقم خبرهای منتشر شده را بررسی کند تا گزارشی برای آگاهی مردم تهیه و اعلام کند.

اعطا گفت: این کمیته با پنج عضو آغاز به کار کرد و بررسی های گسترده ای آغاز شد و در نخستین گام سناریو های مختلف را بررسی کرد تا نحوه انجام این مأموریت مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: کمیته ویژه با شهرداران مناطق 22 گانه مکاتبه کرد تا اطلاعات تابلوهای شهری را ارایه کنند و اطلاعات به دست آمده مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به موازات جمع آوری اطلاعات با هیأت رییسه شورایاری های محلات مکاتبه شد تا گزارشی از تابلوهای سطح معابر محله خود را ارایه کنند.

اعطا ادامه داد: با خبرگزاری هایی که خبر حذف واژه شهید را منتشر کرده بودند مکاتبه شد تا منابع و اطلاعات خود را ارایه کنند.

وی ادامه داد: گروه کارشناسی کمیته اطلاعات به دست آمده را تحلیل کرده تا بتواند گزارشی دقیق ارایه کند و از ابتدا به دنبال تقصیرها و ضرورت برخوردها نبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش کمیته بررسی حذف نام شهدا منتشر شد

گزارش کمیته بررسی حذف نام شهدا منتشر شد