مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 06:102019-12-01اقتصادي

«یخ زده 2» باکس آفیس شکرگزاری را گرفت/ یک رکورد جدید در راه است


محصول جدید کمپانی دیزنی در حالی باکس آفیس روز شکرگزاری را در اختیار گرفت که توانست در همین زمان فروشش را به 200 میلیون دلار برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فیلم یخ زده 2 در باکس آفیس آمریکای شمالی آتش بازی به راه انداخته و تنها در نخستین هفته فروش خود 200 میلیون دلار کسب کرد.

این فیلم انیمیشن محصول دیزنی در روز پنجشنبه که روز تعطیلات شکرگزاری در ایالات متحده بود 14.

7 میلیون دلار از 4440 سالن سینما کسب کرد که فاصله بسیار کمی با رکورد فروشی بود که در سال 2013 توسط فیلم بازی های گرسنگی: گرفتن آتش در روز شکرگزاری به ثبت رسیده بود.

با این حال تخمین زده می شود که فروش یخ زده 2 تا پایان بازه تعطیلات پنج روزه آمریکا که یکشنبه به پایان می رسد 135 میلیون دلار باشد که رقمی رکوردشکن و 25 میلیون دلار بیشتر از بازی های گرسنگی است.

فیلم کمدی راز قتل چاقوها بیرون یا چاقوکشی محصول لاینزگیت با نقش آفرینی کریستوفر پلامر، دنیل کرگ، کریس اوانز، آنا د آرماس، مایکل شنون و جیمی لی کرتیس هم توانست در مولتی پلکس ها عملکرد قدرتمندی از خود نشان بدهد و در روز شکرگزاری 6.

2 میلیون دلار بفروشد.

تخمین زده می شود فروش کل این فیلم از 3391 سالن سینما تا پایان تعطیلات پنج روزه 45 میلیون دلار باشد که بیش از دو برابر پیش بینی های اولیه فروش 20 میلیون فیلم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یخ زده 2» باکس آفیس شکرگزاری را گرفت/ یک رکورد جدید در راه است

«یخ زده 2» باکس آفیس شکرگزاری را گرفت/ یک رکورد جدید در راه است