مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 20:152019-11-30ورزشي

محمدی دوباره گل زد، آوس باخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در یکی از بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر پرتغال، تیم آوس که مهرداد محمدی را مثل تمام مسابقات این فصل در ترکیب و خط حمله داشت، - آوس در شب گلزنی مهاجم ایرانی خود برابر موریرنسی شکست خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در یکی از بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر پرتغال، تیم آوس که مهرداد محمدی را مثل تمام مسابقات این فصل در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت 19 امشب به مصاف موریرنسی رده سیزدهمی رفت.

آوس در دقیقه 5 به گل رسید ولی در دقیقه 13 با اخراج کلادیو فالکائو 10 نفره شد و پس از آن 2 گل دریافت کرد و با شکست نیمه اول را پشت سر گذاشت.

در دقیقه 60 تیم آوس صاحب یک ضربه پنالتی شد که مهرداد محمدی برخلاف جهت دروازه بان موریرنسی که به سمت راست دروازه شیرجه رفته بود، با شوت زمینی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

آوس که برای پایان ناکامی هایش و کسب امتیاز پس از 10 هفته تلاش می کرد، نتوانست از تک امتیاز خود محافظت کند و در دقیقه 72 با ضربه پنالتی استیون ویتوریا دروازه خود را باز شده دید تا در نهایت با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شود و با یک امتیاز همچنان قعرنشین جدول لیگ برتر پرتغال بماند.

مهرداد محمدی که پیش از این در تمام بازی های آوس حضور ثابت داشت و موفق به زدن 3 گل و دادن 4 پاس گل شده بود، امروز هم توانست برابر موریرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدی دوباره گل زد، آوس باخت

محمدی دوباره گل زد، آوس باخت