مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 19:252019-11-30سياسي

کنایه سندرز به بلومبرگ: میلیاردر ها نباید بتوانند انتخابات را بخرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برنی سندرز نماینده دموکرات ایالت ورمونت در مجلس سنای آمریکا و یکی از نامزد های احتمالی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020، - سناتور ارشد حزب دموکرات و یکی از نامزد های احتمالی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر درباره حضور میلیاردر معروف آمریکایی در عرصه انتخابات این کشور هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برنی سندرز نماینده دموکرات ایالت ورمونت در مجلس سنای آمریکا و یکی از نامزد های احتمالی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020، با انتشار پیامی کوتاه در توییتر بار دیگر نسبت به حضور مایکل بلومبرگ میلیاردر معروف آمریکایی در رقابت های درون حزبی دموکرات ها برای تعیین نامزد نهایی این حزب برای انتخابات 2020 هشدار داد.

سندرز بعد از ظهر روز شنبه به وقت محلی در حساب کاربری رسمی خود در توییتر نوشت: میلیاردر ها نباید بتوانند انتخابات را بخرند.

این سناتور ارشد دموکرات اخیراً در یک تجمع انتخاباتی در ایالت نیوهمشایر نیز هشدار داده بود: بلومبرگ تصمیم گرفته است که همه ثروت 55 میلیارد دلاری خود را به کار گیرد؛ نه برای خرید یک قایق بادی یا یک خودروی تجملی، بلکه برای خرید ایالات متحده آمریکا.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنایه سندرز به بلومبرگ: میلیاردر ها نباید بتوانند انتخابات را بخرند

کنایه سندرز به بلومبرگ: میلیاردر ها نباید بتوانند انتخابات را بخرند