مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 18:552019-11-30سياسي

بسیج، یک ظرفیت انقلابی برای پیشرفت کشور است


رییس دیوان عالی کشور با بیان اینکه بسیج یک ظرفیت انقلابی برای پیشرفت کشور است، گفت: هرچه از عمر این شجره طیبه می گذرد، ارزش و ضرورت آن برای اعتلای کشور بیشتر مشخص می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید احمد مرتضوی مقدم در همایش چهل سالگی اقتدار بسیج و سالروز تصویب قانون اساسی در استان یزد، نشاط، تلاش، مبارزه و مقاومت را از شاخصه های بسیج دانست و بیان داشت: اگر در روزگاری فعالیت بسیج در صحنه دفاع در جبهه نبرد بوده است، اما امروز خدمت به مردم در عرصه های مختلف، رسالت بسیج است.

وی با تبیین نقش بسیج در انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته اظهار داشت: بسیج با حضور نیروهای مؤمن و انقلابی، یک ظرفیت بزرگ برای کشور و نظام اسلامی است که با درایت و آینده نگری حضرت امام (ره) ایجاد شد.

این مقام مسئول، افزود: بسیج یک نیروی فعال انقلابی و راهبردی است که در هر صحنه ای که نیاز به خدمت احساس می شود اولین نیرویی است که آستین همت بالا می زند.

وی صحنه فعالیت بسیج را تمام شئون کشور دانست و عنوان کرد: امروز بسیجیان در بخش های مختلف کشور به ویژه ادارات، نهادها، مساجد، و در جامعه و در بین کسبه و بازاریان هستند که همه ظرفیت های انقلابی به حساب می آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج، یک ظرفیت انقلابی برای پیشرفت کشور است

بسیج، یک ظرفیت انقلابی برای پیشرفت کشور است