مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 18:002019-11-30اقتصادي

28 فیلم کوتاه توسط حوزه هنری استان زنجان تولید می شود


28 فیلم کوتاه توسط حوزه هنری استان زنجان تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر نعمتی شامگاه شنبه در کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، از تولید 28 فیلم کوتاه در زنجان خبر داد و گفت: برای تولید فیلم کوتاه در استان، 600 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و 500 میلیون ریال نیز از طریق وزارت کشور به این امر اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه یکی از رویکردها و رسالت های اصلی حوزه هنری، تولید فیلم کوتاه بوده و معتقدیم این آثار می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد، اظهار کرد: خوشبختانه آثار قابل توجهی در زمینه نگاه جدی به آسیب های اجتماعی در قالب فیلم های 100 ثانیه ای تولید شده است.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان نیز در ادامه با ارائه گزارشی از وضعیت جمع آوری متکدیان از سطح شهر زنجان، اظهار کرد: روند جمع آوری متکدیان در زنجان به این صورت است که پس از غربالگری متکدیان، معتادان تحویل دستگاه های مربوطه داده می شوند.

غلامحسین احمدی با بیان اینکه در زنجان متکدی به معنای واقعی نداریم و همه متکدیان زنجانی دارای خانه و زندگی هستند، افزود: با تحقیقات میدانی که در این زمینه صورت گرفته است، به این موضوع نیز پی برده ایم که برخی از متکدیان زنجانی دارای خانه دو واح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 فیلم کوتاه توسط حوزه هنری استان زنجان تولید می شود

28 فیلم کوتاه توسط حوزه هنری استان زنجان تولید می شود