مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 14:552019-11-30سياسي

اعضای هیئت اجرایی و نظارت انتخابات بی طرفی خود را حفظ کنند


رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان همدان بر امانت دانستن تمام مراحل انتخابات و توجه به اصل بی طرفی و عدم طرفداری اعضای هیئت اجرایی و نظارت از جریان یا فرد خاصی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جلال مرادی بعدازظهر شنبه در مراسم آغاز به کار ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک الگو از حکومت الهی را به دنیا نشان داد، عنوان کرد: امام خمینی(ره) در ابتدای امر نوع حکومت و قانون اساسی را به رأی مردم گذاشت که نماد بارز مردم سالاری، جمهوریت و انتخابات است.

وی با بیان اینکه بارها افرادی خواهان مخدوش کردن انتخابات بودند که در این هنگام امام (ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبری به میدان آمدند و تمام قد از انتخابات حمایت کردند، گفت: انقلاب اسلامی ایران در بحث انتخابات بی نظیر است.

حجت الاسلام مرادی اظهار داشت: یکی از دلایل آن کثرت برگزاری انتخابات و دیگری حضور اکثریت مردم در انتخابات های گذشته است.

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان همدان با بیان اینکه حضور مردم ایران در پای صندوق های رای نسبت به نرم جهانی بالا بوده است، اظهار داشت: مردم در دفاع از نظام اسلامی و دفاع مقدس پای صندوق های رای آمده اند و اسفندماه نیز انتخاباتی پرشور و باشکوه را در همدان خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیئت اجرایی و نظارت انتخابات بی طرفی خود را حفظ کنند

اعضای هیئت اجرایی و نظارت انتخابات بی طرفی خود را حفظ کنند