مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 12:482019-11-30سياسي

دفاع از موقوفات وظیفه اصلی متولیان است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان بر رعایت درآمد موقوفات تأکید کرد و گفت: باید دقت کنیم که هزینه ها کاهش پیدا کرده و موقوفات به درستی هزینه شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام مختار کرمی ظهر امروز در نشست هم اندیشی با متولیان موقوفات غیرمتصرفی استان زنجان با اشاره به اینکه وقف ویژگی خاصی دارد و آن اینکه وقف یک بحث شرعی و معنوی است، اظهار کرد: کسانی که به عنوان متولی در حوزه وقف فعالیت دارند، یک توفیق نصیب آنها شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه نخستین موضوعی که متولیان باید به آن توجه داشته باشند، رعایت اصل امانت داری است، افزود: ناظر اصلی خداوند است، یعنی شاید دستگاه های نظارتی هم نظارت نکنند، ولی خدا نظارت دارد.

وی با اشاره به اینکه موقوفات امانت الهی در دست متولیان است، گفت: البته عمل متولیان نیز یک عمل ارزشمند است که باید قدردان آن بود.

کرمی به اشراف کامل متولیان به قوانین موقوفات تأکید کرد و افزود: آشنا بودن به این موضوعات موجب اداره بهتر موقوفات خواهد شد، اما اگر هم این آشنایی وجود ندارد، تأکید ما این است که یک دوره برگزار و قوانین مربوط به حوزه وقف در آن بیان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از موقوفات وظیفه اصلی متولیان است

دفاع از موقوفات وظیفه اصلی متولیان است