مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 11:302019-11-30بين الملل

کارشناس اسراییلی: جنگ آتی با حزب الله زندگی شهرک نشینان را فلج خواهد کرد


کارشناس مسائل نظامی رژیم صهیونیستی با توجه به تعداد تسلیحاتی که حزب الله لبنان در اختیار دارد و نیز به دلیل اینکه جبهه داخلی این رژیم قدرت تحمل سقوط صدها موشک آن هم تنها در یک روز را ندارد، - به فرماندهی ارتش رژیم نسبت به جنگ آتی با حزب الله در مرزهای شمالی هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، رون بن یشای، تحلیلگر مسائل نظامی روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گفت که فرماندهی ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی می داند که جنگ آتی در سراسر جبهه ها خواهد بود و این رژیم بهای سنگینی را خواهد پرداخت.

وی در ادامه افزود، در صورت وقوع جنگ میان رژیم صهیونیستی و حزب الله، این رژیم خسارت های سنگینی را متحمل خواهد شد و علاوه بر آن زیرساخت های اراضی اشغالی در معرض موشک های مقاومت تخریب می شود و شهرهای اراضی اشغالی کاملا تخلیه و وسائل حمل و نقل و امدادرسانی ها در حوزه برق و آب فلج می شود.

یشای ادامه داد: سامانه هوایی اسراییل از مقابله با تعداد زیاد موشک ها با حجم و بردهای مختلف ناتوان است؛ همانند آنچه که اسراییل در حملات اخیر به غزه شاهد آن بود.

وی در پایان گفت که ارزیابی ها نشان می دهد که در هفته نخست جنگ آتی حدود 1200 موشک به شهرک ها در عمق اراضی اشغالی شلیک خواهد شد و این به این معنی است که اسراییل در هر جنگی که ممکن است به ویژه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس اسراییلی: جنگ آتی با حزب الله زندگی شهرک نشینان را فلج خواهد کرد

کارشناس اسراییلی: جنگ آتی با حزب الله زندگی شهرک نشینان را فلج خواهد کرد