مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 11:202019-11-30ورزشي

قائم شهر قهرمان مسابقات جودو بزرگسالان مازندران


قائمشهر عنوان نخست مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان مازندران در تنکابن را کسب کرد.

- رییس هیات جودو تنکابن گفت: مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان مازندران به میزبانی تنکابن برگزار شد که در پایان قائم شهر عنوان قهرمانی را کسب کرد.

علیرضا خانی با اشاره به برگزاری این رقابتها در هفت وزن که با حضور آرش میر اسماعیلی ریاست فدراسیون جودو برگزار شد تصریح کرد: 53 جودوکار از شهر های استان مازندران به مدت یک روز در اوزان 60، 66، 73، 81، 90، 100- و 100+ کیلوگرم در سالن والیبال تنکابن با هم پیکار کردند که در پایان تیم قائم شهر بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم های محمود آباد و ساری دوم و سوم شدند.

رییس فدراسیون جودو به ظرفیت های مازندران در این رشته اشاره کرد و گفت: با توجه به فیزیک بدنی جودوکاران مازندرانی، این استان یکی از قطب های جودوی کشور است.

آرش میراسماعیلی با اشاره به اینکه در اکثر مسابقات جودو در نقاط مختلف کشور حضور پیدا می کند افزود: از نزدیک شرایط مسابقات را می بینم و سعی می کنم آسیب ها و مشکلاتی که هست را شناسایی کنیم و با رفع آن ها کمکی به این رشته ورزشی برای پیشرفت جودو کار ها داشته باشیم.

وی به شرایط سخت جودو کشورمان بر اثر تعلیق فدراسیون جهانی اشاره و خاطر نشان کرد: ما سعی کردیم از این تعلیق ظالمانه علیه کشورمان فرصت بسازیم و یک خودسازی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائم شهر قهرمان مسابقات جودو بزرگسالان مازندران

قائم شهر قهرمان مسابقات جودو بزرگسالان مازندران