مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 11:202019-11-30اقتصادي

محصولات نانویی ایرانی برای در امان ماندن از آلودگی هوا را بیشتر بشناسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، در روز های سرد پاییز و زمستان احتمال رخ دادن پدیده وارونگی هوا وجود دارد این پدیده در کیفیت هوای شهر های بزرگ با جمعیت زیاد، - ماسک نانویی، نانوکاتالیست های اگزوز خودرو، افزودنی سوخت و فیلتر های نانویی هوا از جمله محصولات نانویی موجود در بازار کشور هستند که می توان با استفاده از آن ها با آلودگی هوا مقابله کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، در روز های سرد پاییز و زمستان احتمال رخ دادن پدیده وارونگی هوا وجود دارد این پدیده در کیفیت هوای شهر های بزرگ با جمعیت زیاد، صنایع مختلف و وسایل حمل ونقل فراوان اثر منفی گذاشته و منجر به کاهش هوای مطلوب، تراکم آلاینده ها و افزایش تعداد روز های آلوده می شود.

ساکنان شهر های بزرگ و آلوده در این روز ها به دنبال یافتن راهکار هایی برای کاهش اثرات آلودگی هوا هستند، راهکار هایی مانند استفاده از ماسک های تنفسی، مصرف شیر و برخی میوه ها و سبزی ها و عدم حضور در مکان های آلوده.

اما محصولات نانویی نیز وجود دارد که می تواند در این روز ها به کار آید.

شرکت نانو تار پاک، ضمن بومی سازی فناوری تولید ماسک های نانویی موفق شده است ماسک های ارتقاء یافته با استفاده از نانوالیاف ویژه کودکان، ماسک نانویی صنعتی و ماسک نانویی ویژه بزرگسالان تولید کند که با توجه به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات نانویی ایرانی برای در امان ماندن از آلودگی هوا را بیشتر بشناسید

محصولات نانویی ایرانی برای در امان ماندن از آلودگی هوا را بیشتر بشناسید