مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 10:402019-11-30سياسي

آغاز ثبت نام آزمون ورودی جامعه الزهرا از 15 آذر


رییس سنجش و پذیرش جامعه الزهرا گفت: زمان ثبت نام و برگزاری آزمون ورودی جامعه الزهرا و سایر جزییات مرتبط با آزمون، 15 آذرماه در دفترچه راهنمای آزمون اعلام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین اباذر عمرانی فر، رییس سنجش و پذیرش جامعه الزهرا امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به پذیرش این نهاد حوزوی عنوان کرد: جامعه الزهرا برای سال تحصیلی 1400-1399 از بانوان واجد شرایط در همه مقاطع تحصیلی طلبه می پذیرد.

وی اشاره به اینکه فراخوان ثبت نام آزمون ورودی جامعه الزهرا 15 آذرماه اعلام می شود، گفت: جامعه الزهرا هر سال در سطوح تحصیلی دو (کارشناسی)، سه (کارشناسی ارشد)، چهار (دکتری) و بازپذیری طلبه می پذیرد.

ییس سنجش و پذیرش جامعه الزهرا افزود: آزمون سطح دو ویژه داوطلبانی است که فاقد سابقه تحصیلات حوزوی بوده یا کمتر از 75 واحد درسی حوزوی را گذرانده باشند که برای شرکت در این مقطع داشتن حداقل مدرک دیپلم الزامی است.

عمرانی فر ادامه داد: آزمون بازپذیری ویژه داوطلبانی است که دارای مدرک سطح یک جامعه الزهرا یا حوزه های علمیه خواهران هستند و یا حداقل 75 واحد درسی را در حوزه های علمیه گذرانده باشند.

وی درباره آزمون سطح سه جامعه الزهرا گفت: این آزمون ویژه فارغ التحصیل یا درحال تحصیل در سال آخر یکی از رشته های تحصیلی مقطع سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام آزمون ورودی جامعه الزهرا از 15 آذر

آغاز ثبت نام آزمون ورودی جامعه الزهرا از 15 آذر