مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 10:202019-11-30اقتصادي

برخی دستگاه ها پیشگیری نکردن از ساخت و ساز غیرمجاز را توجیه می کنند


معاون قضایی رییس کل دادگستری البرز گفت: اداره راه و شهرسازی اختصاص 30 درصد از بودجه دستگاه های دولتی برای تحقق برنامه­ های ستاد بازآفرینی شهری را پیگیری کند.

- ایسنا/البرز معاون قضایی رییس کل دادگستری البرز گفت: اداره راه و شهرسازی اختصاص 30 درصد از بودجه دستگاه های دولتی برای تحقق برنامه­ های ستاد بازآفرینی شهری را پیگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر داراب خانی امروز شنبه نهم آذر در جلسه ستاد بازآفرینی شهری البرز اظهار کرد: بر اساس ماده 80 قانون برنامه ششم توسعه دولت موظف شده ظرف مدت سه سال از اجرای طرح، 15 درصد برنامه پیش بینی را اجرا کند.

معاون قضایی رییس کل دادگستری البرز از اعضای کارگروه خواست با ارتباط مستمر با این معاونت، تجربیات استان­ های موفق در اجرای برنامه را پیگیری و سوابق اقدامات را به دبیرخانه کارگروه ارائه کنند.

داراب خانی در بخش دیگری با اشاره به تعدد دستگاه های متولی در امر پیشگیری از آسیب های اجتماعی، افزود: برخی دستگاه ها، نصّ صریح قانون را منوط به دستور مرجع قضایی دانسته و بدون توجه به تکلیف قانونی، دخالت در پیشگیری از تخلفات و ساخت و ساز غیرمجاز را فاقد دستور موردی اعلام و اقدامات خود را توجیه می ­کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی دستگاه ها پیشگیری نکردن از ساخت و ساز غیرمجاز را توجیه می کنند

برخی دستگاه ها پیشگیری نکردن از ساخت و ساز غیرمجاز را توجیه می کنند