مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 10:102019-11-30سياسي

بلاتکلیفی بودجه جاده مبارکه-بروجن پس از 2 سال


نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده مبارکه به بروجن در سال 96 دچار ردیف اعتبار ملی شد و کمسیون 23 آن نیز اخذ گردید ولی معاون وزیر راه و شهرسازی، - پولی که برای تعمیر این جاده در نظر گرفته شده است را به صورت کامل آزاد نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مبارکه، زهرا سعیدی مبارکه پیش از ظهر امروز در مجمع نمایندگان استان اصفهان اظهار داشت: شهرستان مبارکه به عنوان یکی از شهرستان های تأثیرگذار در اقتصاد کشور است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکثر شهرستان های استان از لحاظ اقتصادی نقش مهمی دارند، گفت: هرکدام از ورودی های مبارکه یک عیب مهمی دارند، به عنوان مثال جاده مبارکه به اصفهان که مشکل عدم وجود گاردریل باعث تصادفات زیادی در این جاده شده است که با توجه به اعتبار اخذ شده هیچ پیمانکاری قبول همکاری نمی کند.

وی با اشاره به مشکلات جاده مبارکه به بروجن، خاطرنشان کرد: جاده مبارکه به بروجن از اول سال تاکنون 58 کشته داده است و این جاده با وجود یک طرفه بودن مشکلات بسیار زیادی را دارد.

سعیدی مبارکه ادامه داد: جاده مبارکه به بروجن در سال 96 دچار ردیف اعتبار ملی شد و کمسیون 23 آن نیز اخذ گردید ولی معاون وزیر راه و شهرسازی، پولی که برای تعمیر این جاده در نظر گرفته شده است را به صورت کامل آزاد نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی بودجه جاده مبارکه-بروجن پس از 2 سال

بلاتکلیفی بودجه جاده مبارکه-بروجن پس از 2 سال