مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 08:562019-11-30فرهنگي

بستر مناسب برای توسعه و ترویج بازی و اسباب بازی


از بخش های مهم و قابل توجه جشنواره اسباب بازی نمایشگاه تخصصی اسباب بازی ایرانی است که فعالان و مخاطبان این حوزه می توانند از آن بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با توجه به اینکه جشنواره اسباب بازی در دی ماه برگزار می شود، نمایشگاه تخصصی اسباب بازی یکی از بخش های این جشنواره خواهد بود که اسباب بازی ایرانی و بومی را در اختیار مخاطبان خود قرار خواهد داد.

نمایشگاه تخصصی اسباب بازی ایرانی، نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب بازی، نمایشگاه عروسکهای طراحان ایرانی، نشست ها و کارگاه های مرتبط با حوزه بازی و اسباب بازی و انتخاب برترین های اسباب بازی، بخش های متنوع جشنواره اسباب بازی است.

نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب بازی، بستر مناسبی را برای توسعه و ترویج بازی و اسباب بازی برای فعالان این عرصه و ارائه دهندگان خدمات مرتبط با بازی واسباب بازی فراهم می آورد.

از اهداف اصلی این نمایشگاه، معرفی خدمات باکیفیت بازی محور به صورت عملی و عینی به مدیران مجتمع های آموزشی، مراکز کار با کودک و مدیران سازمان های خصوصی و دولتی است تا بتوانند از ظرفیت های ارائه شده برای توسعه و ترویج کاربردها و کارکردهای بازی و اسباب بازی نحوه تعامل با خانواده های مخاطب این سازمان ها و مجموعه ها استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر مناسب برای توسعه و ترویج بازی و اسباب بازی

بستر مناسب برای توسعه و ترویج بازی و اسباب بازی