مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 08:462019-11-30ورزشي

فارس، میزبان 13 رویداد بزرگ ورزشی


13 رویداد بزرگ ورزشی در استان فارس برگزار خواهد شد.

- ، مرکز فارس، مدیر کل ورزش و جوانان فارس در دومین جلسه شورای عالی ورزش استان گفت: در 6 ماه آینده 13 رویداد بزرگ ورزشی در استان فارس برگزار خواهد شد.

کامیاب گفت: این رویداد ها شامل مسابقات بین المللی تکواندو، کاراته و ورزش های پهلوانی زورخانه ای، پیاده روی بزرگ خانوادگی شهرصدرا، مسابقات بین المللی کشتی جام تختی، مسابقات بدمینتون جام فجر انتخابی المپیک، فینال مسابقات جام حذفی فوتبال کشور والمپیاد ورزشی روستایی جام بزرگ خوشه چین است.

وی با بیان این که این مسابقات در سطوح استانی، ملی و بین المللی برگزار می شود افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات به میزبانی مناطق مختلف استان اندیشیده شده است.

به گفته کامیاب، قرار است یکی از مسابقات مقدماتی تیم فوتبال ایران در جام جهانی و یکی از دیدار های دوستانه این تیم مقابل آرژانتین هم در استان فارس برگزار شود.

استاندار فارس هم دراین جلسه، برگزاری این رویداد ها را فرصتی مناسبی برای معرفی استعداد های ورزشی استان دانست و افزود: در کنار این مسئله نباید از موضوع اقتصاد ورزشی غافل شد.

رحیمی افزود: دربرنامه های ورزشی پیش رو مخصوصا مسابقات ملی و بین المللی باید مسئولان به نحوی اقدام کنند که اقتصاد استان هم با حضور ورزشکاران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس، میزبان 13 رویداد بزرگ ورزشی

فارس، میزبان 13 رویداد بزرگ ورزشی