مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 08:392019-11-30اقتصادي

60 طرح حوزه صنایع دستی برای پرداخت تسهیلات به بانک معرفی شد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: تاکنون از طریق تسهیلات بند الف تبصره 18،  60 طرح به بانک معرفی شده و از این مبلغ تسهیلات بهره بردند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: تاکنون از طریق تسهیلات بند الف تبصره 18،  60 طرح به بانک معرفی شده و از این مبلغ تسهیلات بهره بردند.

حسن رمضانی، امروز 9 آذر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از مجموع 31 استان کشور تعداد 14 استان مجوز برگزاری نمایشگاه سراسری را دارند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ملی صنایع دستی و هنرهای سنتی در خراسان جنوبی تثبیت شده و جایگاهی خوبی در سطح کشور پیدا کرده است، افزود: چهارمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از 13 تا 18 آذرماه جاری با حضور هنرمندان 30 استان کشور از ساعت 16 تا 22 در نمایشگاه بین المللی بیرجند برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با اشاره به رشد 100 درصدی تعداد غرفه ها، اظهار کرد: 204 غرفه در این نمایشگاه مستقر خواهند شد که 95 غرفه آن مربوط به هنرمندان خراسان جنوبی، 65 غرفه مربوط به هنرمندان سایر استان ها و 44 غرفه مربوط به دستگاه های اجرایی فعال در حوزه صنایع دستی استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 طرح حوزه صنایع دستی برای پرداخت تسهیلات به بانک معرفی شد

60 طرح حوزه صنایع دستی برای پرداخت تسهیلات به بانک معرفی شد