مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 08:302019-11-30سياسي

از طرح شهید احمدی روشن چه می دانید؟


رییس بنیاد ملی نخبگان استان مرکزی گفت: طرح شهید احمدی روشن بدنبال تقویت کار و روحیه تیمی و همچنین ترغیب دانشجویان به تلاش برای حل یکی از مسائل مبتلابه کشور است.

- ایسنا/مرکزی رییس بنیاد ملی نخبگان استان مرکزی گفت: طرح شهید احمدی روشن بدنبال تقویت کار و روحیه تیمی و همچنین ترغیب دانشجویان به تلاش برای حل یکی از مسائل مبتلابه کشور است.

حامد دیلمی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طرح شهید احمدی روشن برای اولین بار در استان مرکزی و چهارمین بار در سطح کشور در حال اجراست، اظهار کرد: در گذشته تسهیلاتی تحت عنوان هسته های پژوهش و فناوری برای دانشجویان در نظر گرفته می شد و دانشجویانی که مشمول این جوایز می شدند، می توانستند با راهنمایی یکی از اساتید خود تیمی تشکیل دهند و پروژه ای را ظرف مدت 9 ماه و با حمایت بنیاد ملی نخبگان به نتیجه برسانند.

وی افزود: طرح شهید احمدی روشن در واقع پا را فراتر از طرح های گذشته گذاشته و سعی در توسعه تیم ها و گروه های دانشجویی داشته است.

تقویت کار و روحیه تیمی و همچنین تلاش دانشجویان برای حل یکی از مسائل مبتلابه کشور، دو هدف اصلی اجرای طرح شهید احمدی روشن است که خوشبختانه در مدت چهار سالی که این طرح در سطح کشور برگزار می شود، در پیشبرد اهداف خود بسیار موفق بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از طرح شهید احمدی روشن چه می دانید؟

از طرح شهید احمدی روشن چه می دانید؟