مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 08:102019-11-30فرهنگي

سفر روی راهِ آهنی / بررسی «قطار باز» نامزد جایزه ادبی جلال


مهدی عبدالعلیپور؛ توی نخ چیزی بودن در فرهنگ اصطلاحات فارسی علاقه مند بودن ترجمه اش کرده اند ، خودمانی اش می شود آمار چیزی را داشتن ، - سفر روی راهِ آهنی / بررسی قطار باز نامزد جایزه ادبی جلال توی نخ چیزی بودن در فرهنگ اصطلاحات فارسی علاقه مند بودن ترجمه اش کرده اند ، خودمانی اش می شود  آمار چیزی را داشتن ، ادبی اش هم به قول فریدون مشیری محو تماشا و چنان محو که یک دم مژه برهم نزنی .

گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو - مهدی عبدالعلیپور؛ توی نخ چیزی بودن در فرهنگ اصطلاحات فارسی علاقه مند بودن ترجمه اش کرده اند ، خودمانی اش می شود آمار چیزی را داشتن ، ادبی اش هم به قول فریدون مشیری محو تماشا و چنان محو که یک دم مژه برهم نزنی .

هرانسانی به نحوی توی نخ چیزی است ، کتاب ، فوتبال، سینما ، موسیقی و .

، هر قدر که علاقه مندی و توی نخ بودن بیشتر شود ، انسان بیشتر از دیگران فاصله می گیرد و گاها برچسب می خورد و انگشت نما می شود و این شیفتگی آنقدر می تواند پیشرفت کند که به قول روانشناسان تبدیل شود به وسواس فکری و علاقه مفرط آن وقت است که دیگر آدم می شود خوره آن چیز.

خوره بودن ویژگی خوبی است ، البته اگر آدم خوره چیز خوبی باشد ، مثلا کتاب بازها ، کتاب در نظر آن ها ارزشمند است؛ ساعت ها بین قفسه کتابفروشی ها پرسه می زنند، با ولع تمام نشدنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر روی راهِ آهنی / بررسی «قطار باز» نامزد جایزه ادبی جلال

سفر روی راهِ آهنی / بررسی «قطار باز» نامزد جایزه ادبی جلال