مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 07:452019-11-30پزشكي

احتمال ابتلا به سرطان در افراد چاق بیشتر است


دبیر انجمن پیشگیری و درمان چاقی ایران بر ضرورت فرهنگ سازی و سیاست گذاری برای مقابله صحیح با چاقی تاکید کرد و گفت: احتمال ابتلا به سرطان در افراد چاق بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد هاشمی، در هفتمین کنگره ملی پیشگیری و درمان چاقی ایران، اظهار داشت: تعداد افراد چاق روز به روز در جامعه زیادتر می شود که بازار گسترده ای برای ارائه خدمات درمان چاقی فراهم می کند.

وی با طرح پرسش هایی گفت: در این میان راه و بی راه کدام است، اساسا آیا واقعا چاقی یک بیماری است، چرا پزشکان چاقی را خطرناک قلمداد می کنند، عوارض ناشی از چاقی چیست، روش درست درمان چاقی کدام است، چه موانعی در راه درمان اصولی چاقی وجود دارد و چگونه می توانیم آنها را برطرف کنیم، روش های غیر اصولی درمان چاقی چه خطراتی برای سلامتی دارند، داروها در این میان دارای چه جایگاهی هستند، آیا رفع چاقی های موضعی به روش جراحی یا غیر از آن، راهی برای درمان محسوب می شود.

دبیر انجمن پیشگیری و درمان چاقی ایران در مورد اینکه امروزه بیشترین تهدید چاقی متوجه کدام گروه سنی است، گفت: پاسخ به این پرسش ها و نظایر آنها، با هدف سیاست گذاری و نهایتا فرهنگ سازی برای مقابله صحیح با چاقی رسالت اصلی کنگره ملی پیشگیری و درمان چاقی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ابتلا به سرطان در افراد چاق بیشتر است

احتمال ابتلا به سرطان در افراد چاق بیشتر است