مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 07:062019-11-30اقتصادي

ماجرای گازوییلی شدن آب روستای مزوش چه بود؟


اواخر هفته گذشته بود که خبری مبنی بر آلوده شدن آب روستای مزوش در شهرستان دلیجان منتشر شد، ماجرا از این قرار بود که به دلیل سهل انگاری یک شرکت معدنی که در نزدیکی این روستا قرار دارد، - ایسنا/مرکزی اواخر هفته گذشته بود که خبری مبنی بر آلوده شدن آب روستای مزوش در شهرستان دلیجان منتشر شد، ماجرا از این قرار بود که به دلیل سهل انگاری یک شرکت معدنی که در نزدیکی این روستا قرار دارد، گازوییل وارد آب قنات روستا به عنوان تامین کننده آب شرب روستاییان، شده است.

ماجرا از این قرار بود که به دلیل سهل انگاری یک شرکت معدنی که در نزدیکی این روستا قرار دارد، گازوییل وارد آب قنات روستا به عنوان تامین کننده آب شرب روستاییان، شده است.

یک عضو شورای اسلامی روستای مزوش به ایسنا گفت: این معدن به دلیل مشکلات زیست محیطی غیر فعال است، اما تانکرهای گازوییل آن در بالا دست قنات روستا مستقر بود و بارها خواستار خروج این تانکرها از منطقه شده بودیم که متاسفانه مدیریت معدن توجهی به این تذکرات نکرد.

مجید محمدی با اشاره به اتفاق رخ داده که باعث آلوده شدن آب قنات روستا به گازوییل شده است، گفت: شیر یکی از تانکرهای 6 هزار لیتری گازوییل که در بالادست قنات قرار داشته به دلیل سهل انگاری یا هر دلیل دیگری که هنوز مشخص نیست باز شده و این گازوییل بدنبال مخلوط شدن با آب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای گازوییلی شدن آب روستای مزوش چه بود؟

ماجرای گازوییلی شدن آب روستای مزوش چه بود؟