مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 06:382019-11-30سياسي

خبرگزاری ایسنا، با رعایت صداقت، اعتبار و اعتماد فعالیت می کند


نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرگزاری ایسنا، یک خبرگزاری بین المللی است که با رعایت صداقت، اعتبار و اعتماد فعالیت می کند.

- خبرگزاری ایسنا، با رعایت "صداقت، اعتبار و اعتماد" فعالیت می کند ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرگزاری ایسنا، یک خبرگزاری بین المللی است که با رعایت "صداقت، اعتبار و اعتماد" فعالیت می کند.

غلام محمد زارعی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، ضمن تبریک بیست سالگی خبرگزاری ایسنا به مجموعه پرتلاش این خبرگزاری افزود: خبرگزاری ایسنا، یک خبرگزاری بین المللی است که به لطف خدا و تلاش عناصر علمی و کارآمدی که دارد با رعایت صداقت، اعتبار و اعتماد فعالیت می کند.

وی اظهارکرد: این خبرگزاری هم اعتماد مخاطب را فراهم کرد و هم اعتبار لازم را در نتیجه صداقت خود بوجود آروده است و توانسته موفق عمل کند.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این خبرگزاری اطلاع رسانی شفاف، خارج از حواشی، رعایت اخلاق مداری و پوشش خوبی در زمینه های مختلف دارد و به لحاظ برخورداری از ظرفیت دانشجویی موفقیت های خوبی را بدست آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری ایسنا، با رعایت صداقت، اعتبار و اعتماد فعالیت می کند

خبرگزاری ایسنا، با رعایت صداقت، اعتبار و اعتماد فعالیت می کند