مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 06:262019-11-30سياسي

نوای «صلح و دوستی» در وحدت پیچید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تازه ترین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران در قالب یادبود شهدای دوران دفاع مقدس و پروژه صلح و دوستی لوریس چکناواریان در تالار وحدت تهران روی صحنه رفت.

- تازه ترین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران در شرایطی برگزار شد که این مجموعه موسیقایی در قالب یادبود شهدای دوران دفاع مقدس پروژه صلح و دوستی لوریس چکناواریان را در تالار وحدت تهران اجرا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، تازه ترین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران در قالب یادبود شهدای دوران دفاع مقدس و پروژه صلح و دوستی لوریس چکناواریان در تالار وحدت تهران روی صحنه رفت.

در بخش اول کنسرت که که جمعه شب هشتم آذر ماه در قالب سومین شب از برگزاری این کنسرت ها پیش روی مخاطبان قرار گرفت و به اجرای سوییت سمفونی دفاع مقدس برای کُر و ارکستر اختصاص داشت، قطعه های تشویش ، حمله ، فریادها ، شب شهدا ، تشییع پیکر شهدا و آزادی خرمشهر با استفاده از اشعار فردوسی به انتخاب و تنظیم یارتا یاران پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

ساخت این قطعات بنا به گفته چکناوریان بیش از یک دهه طول کشیده که در مجموعه کنسرت های اخیر ارکستر سمفونیک تهران به رهبری وی به علاقه مندان ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوای «صلح و دوستی» در وحدت پیچید

نوای «صلح و دوستی» در وحدت پیچید