مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 06:162019-11-30اقتصادي

نمایشگاه تخصصی کشاورزی در قزوین برگزار می شود


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه تخصصی کشاورزی، ماشین آلات، ادوات، تجهیزات، آبیاری و نهاده ها از 12 آذر ماه در قزوین خبر داد.

- علی اصغر حاجی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از شاخص های عمده و تعیین کننده در اقتصاد کلان کشور، مجموعه فعالیت های اقتصادی در بخش کشاورزی است که توسعه آن با رفاه جامعه و تولید محصول سالم رابطه مستقیم دارد و هر اقدامی که در جهت نیل به خود کفایی در تولید محصولات کشاورزی، انجام گیرد در افزایش درآمد ملی و ایجاد اشتغال تاثیر مستقیم خواهد داشت.

این مسئول خاطر نشان کرد: استان قزوین و دشت آن نیز سالهاست که به عنوان یک قطب مهم کشاورزی و الگویی برای توسعه پایدار کشاورزی به شمار می آید و با توجه به تنوع محصولات مختلف کشاورزی توانسته است بسیاری از نیازهای اساسی مردم استان و کشور را تأمین کند.

حاجی محمدی گفت:در این میان بهره گیری مناسب از محیط های نمایشگاهی با هدف اطلاع رسانی و دستیابی به آخرین یافته ها و توسعه کمی و کیفی دانش کشاورزی می تواند نقش بسزایی در توسعه صادرات غیر نفتی داشته باشد.

وی افزود:نمایشگاه کشاورزی، ماشین آلات، ادوات، تجهیزات، آبیاری و نهاده ها از 12 لغایت 15 آذر ماه به مدت چهار روز با حضور 80 مشارکت کننده در فضایی به مساحت چهار هزار متر مربع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه تخصصی کشاورزی در قزوین برگزار می شود

نمایشگاه تخصصی کشاورزی در قزوین برگزار می شود