مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 05:102019-11-30اقتصادي

تاکید نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس بر تک نرخی شدن بنزین


نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در اجرای طرح افزایش قیمت بنزین مناطق فاقد زیرساخت های عمومی از جمله وسائل نقلیه و سیستم گاز نادیده گرفته شده اند.

- ایسنا/کرمان نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در اجرای طرح افزایش قیمت بنزین مناطق فاقد زیرساخت های عمومی از جمله وسائل نقلیه و سیستم گاز نادیده گرفته شده اند.

یحیی کمالی پور در گفت و گو با ایسنا ضمن محکوم کردن حاشیه سازی های آشوبگران از مطالبه به حق مردم و یادآوری توصیه های رهبر معظم انقلاب به عنوان فصل الخطاب این ماجرا گفت: دو نرخی و سهمیه بندی بنزین به عنوان یک شوک و اقدام بی سابقه ای است که در شب ولادت پیامبر (ص) به کشور و مردم وارد شد که چندان پسندیده نمی باشد.

وی با بیان این مطلب که از طرفی در جلسات غیر علنی مجلس در بحث افزایش سوخت صحبت هایی شده که قاطبه نماینده گان مجلس با روند افزایش سوخت به این نحو موافق نبودند افزود: بنده به عنوان وکیل مردم و کسی که شناخت کامل از منطقه جنوب کرمان و دیگر مناطق کمتر توسعه یافته دارم جزو اولین نماینده هایی بودم که اظهار نظر کردم چون در جمع بندی نظرات و پیشنهادات مردم مشکلات ناشی از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین همه جوانب زندگی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس بر تک نرخی شدن بنزین

تاکید نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس بر تک نرخی شدن بنزین