مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 04:552019-11-30اجتماعي

افزایش دو برابری بودجه ورزش معلولان در یزد


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد: برای اولین بار در سطح کشور بودجه قابل توجهی به ورزش معلولان اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،ملازینلی با اشاره به تفکیک ورزش معلولان از ورزش المپیک محلات در یزد، تصریح کرد: به علت عدم توجه به ورزش جانبازان و معلولان در حاشیه المپیاد های ورزشی محلات، امسال برای اولین بار به منظور جلب توجه مردم و مسئولان به این قشر، المیپک محلات تفکیک و به صورت پارالمپیک شاهد حضور ورزشکاران معلولان حرفه ای و غیرحرفه ای در این زمینه هستیم.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به ضرورت توجه مسئولان شهری به مناسب سازی شهر به خصوص پارک ها، تفرجگاه ها و همچنین فضا های ورزشی اشاره کرد و گفت: این اقدام موجب توجه خاص به این قشر حتی در سایر بخش‎های شهری می شود.

ملازینلی با بیان اینکه جامعه باید دیدگاه خود را نسبت به معلولان ارتقا دهد، گفت: ایجاد تفاوت میان معلولان و سایر افراد منجر به بروز مشکلات روحی و روانی در آن ها می شود، از طرفی جامعه نیازمند آموزش های شهروندی است تا نسبت به المان ها و تابلو های شهری مربوط به این قشر نیز واکنش درستی را از سوی مردم شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دو برابری بودجه ورزش معلولان در یزد

افزایش دو برابری بودجه ورزش معلولان در یزد