مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 01:452019-11-29سياسي

«پلاسکو» به سرنوشت گود «برج میلاد» دچار نشود/ شهرداری و بنیاد به توافق برسند


رییس کمیته معماری شورای شهر تهران با اشاره به توقف فعالیت ساخت پلاسکو در روز چهارشنبه، گفت: ساختمان پلاسکو پروانه ساخت ندارد و این بدین معناست که هیچ کسی مسئولیت حقوقی آن را بر عهده نگرفته است.

- پلاسکو به سرنوشت گود برج میلاد دچار نشود/ شهرداری و بنیاد به توافق برسند رییس کمیته معماری شورای شهر تهران با اشاره به توقف فعالیت ساخت پلاسکو در روز چهارشنبه، گفت: ساختمان پلاسکو پروانه ساخت ندارد و این بدین معناست که هیچ کسی مسئولیت حقوقی آن را بر عهده نگرفته است.

علی اعطا در گفت وگو با ایسنا، در مورد توقف روند ساخت پلاسکو توسط شهرداری منطقه 12 با بیان اینکه سازندگان پلاسکو می بایست قبل از هر اقدامی و بعد از آنکه کلیات ساختمان به تصویب کمیسیون ماده 5 رسید نسبت به اخذ پروانه ساخت اقدام می کردند، گفت: سال گذشته تذکری در خصوص پلاسکو در صحن شورا مطرح کردم و در آنجا عنوان شد که اگر ساخت پلاسکو آغاز شود بعدا به دلیل ذینفعان متعدد کار گره می خورد و پلاسکو نیز به سرنوشتی مشابه گود برج میلاد دچار می شود.

وی با بیان اینکه ساختمان پلاسکو بدون پروانه و بدون تعیین کاربری و پارکینگ در حال ساخت است، گفت: متاسفانه دوستان عجله کردند و مسائل سختی را که باید در ابتدا تعیین تکلیف می شد را رها کردند و حالا که کار در حال انجام است می خواهند به موضوعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پلاسکو» به سرنوشت گود «برج میلاد» دچار نشود/ شهرداری و بنیاد به توافق برسند

«پلاسکو» به سرنوشت گود «برج میلاد» دچار نشود/ شهرداری و بنیاد به توافق برسند