مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 13:302019-11-29دانش

ریز جزییات پرداخت های مالی دانشگاه شهید چمران اهواز در دسترس دانشجویان قرار دارد


امین رضا نقره آبادی، معاون پشتیبانی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص شفافیت مالی گفت: هر نوع جابجایی پول و پرداختی از سوی دانشگاه ها برابر قوانین، - معاون پشتیبانی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: هیچ چیز محرمانه ای در دانشگاه شهید چمران اهواز و در بحث شفافیت مالی آن وجود ندارد و تمامی دانشجویان به این مصوبات و ریز جزییات پرداخت های مالی دانشگاه دسترسی دارند.

امین رضا نقره آبادی، معاون پشتیبانی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص شفافیت مالی گفت: هر نوع جابجایی پول و پرداختی از سوی دانشگاه ها برابر قوانین، مصوب هیئت های امنا است و این مسئله در دانشگاه شهید چمران اهواز نیز رعایت می شود.

نقره آبادی اضافه کرد: صورتجلسات مصوبات هیئت امنای دانشگاه شهید چمران اهواز، همچون سایر دانشگاه های کشور و طبق قانون در پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه و در بخش هیئت امنا بارگذاری می شوند.

معاون پشتیبانی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: دانشجویان و افراد غیردانشجو به راحتی به این اطلاعات دسترسی دارند و طبق قانون رعایت این مورد الزامی است و از این بابت به صراحت می توان گفت که بحث شفافیت مالی در دانشگاه شهید چمران اهواز رعایت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریز جزییات پرداخت های مالی دانشگاه شهید چمران اهواز در دسترس دانشجویان قرار دارد

ریز جزییات پرداخت های مالی دانشگاه شهید چمران اهواز در دسترس دانشجویان قرار دارد