مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 12:152019-11-29سياسي

آیت الله «میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان با مردم استان خداحافظی کرد


آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان با مردم استان خداحافظی کرد در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد آیت الله سیداحمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با مردم لرستان خداحافظی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، آیت الله سیداحمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با مردم لرستان خداحافظی و اعلام کرد رهبر معظم انقلاب با کناره گیری وی از این مسوولیت موافقت کرده اند.

وی در این خصوص گفت: نامه ای را محضر رهبر انقلاب نوشتم که موافقت کنند که از این سنگر(نمایندگی ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد) خداحافظی کنم.

وی در ادامه متن نامه را به شرح زیر بیان کرد: محضر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای؛  سلام علیکم با احترام و تحیات وافره، خدای متعال را شاکرم که با لطف و عنایت و دستور حضرتعالی قریب به دوازده سال در میان مردم ولایت مدار،انقلابی و دوست دار رسول خدا در استان لرستان در امر اقامه نماز جمعه به جماعت، و تبیین دین الهی، تعلیم و تربیت به عنوان یک مبلغ و معلم و مشاوری کوچک، مشغول خدمت بودم.

نتیجه اهم فعالیت های این مدت در دو بخش به پیوست تقدیم حضور می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله «میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان با مردم استان خداحافظی کرد

آیت الله «میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان با مردم استان خداحافظی کرد