مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 12:052019-11-29بين الملل

آمریکا در امور هنگ کنگ نقش گرگ قصه شنل قرمزی را بازی می کند


امروز مصادف با روز شکرگزاری آمریکا است و این کشور امروز علیرغم مخالفت شدید چین، طرح «قانون حقوق بشر و دمکراسی هنگ کنگ» را امضاء و تبدیل به قانون کرد.

- امروز مصادف با روز شکرگزاری آمریکا است و این کشور امروز علیرغم مخالفت شدید چین، طرح قانون حقوق بشر و دمکراسی هنگ کنگ را امضاء و تبدیل به قانون کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو بین المللی چین، این اقدام امریکا، گرگ قصه شنل قرمزی را به یاد می آورد که خود را مادربزرگ شنل قرمزی وانمود می کرد.

حتی کاربران اینترنت در خود آمریکا هم سیاستمداران خود را مسخره می کنند و می گویند آنها در حالیکه نمی توانند آمریکا را خوب اداره کنند، حالا می خواهند در امور هنگ کنگ هم دست داشته باشند.

برخی کاربران آمریکایی از سیاستمداران خود انتقاد می کنند و می گویند هنگ کنگ مال آمریکا نیست و متعلق به چین است و آمریکا نباید در کار آن دخالت کند.

هنگ کنگ یکی از مناطق اداری ویژه چین است و تنها دولت مرکزی چین و حکومت محلی هنگ کنگ حق اداره آن را دارند و برخی سیاستمداران امریکایی که به بهانه دمکراسی و حقوق بشر در امور هنگ کنگ دخالت می کنند، به دنبال ایجاد اختلال در هنگ کنگ و برپایی انقلاب رنگی برای بازداشتن چین از توسعه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در امور هنگ کنگ نقش گرگ قصه شنل قرمزی را بازی می کند

آمریکا در امور هنگ کنگ نقش گرگ قصه شنل قرمزی را بازی می کند