مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 11:252019-11-29سياسي

نماینده آیت الله سیستانی: معترضان صف خود را از آشوبگران جدا کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، احمد الصافی نماینده آیت الله سیستانی مرجعیت عالی عراق امروز در خطبه های نماز جمعه شهر مقدس کربلا، - احمد الصافی نماینده آیت الله سیستانی در خطبه های امروز شهر مقدس کربلا، از معترضان عراقی خواست تا صف خود را از تخریبگران و آشوبگران جدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، احمد الصافی نماینده آیت الله سیستانی مرجعیت عالی عراق امروز در خطبه های نماز جمعه شهر مقدس کربلا، ضمن بیان حرمت خون معترضان، از آن ها خواست تا صف خود را از آشوبگران جدا کنند.

به نوشته وبگاه السومریه نیوز، او ابتدا از درگیری های اخیر در برخی شهر ها به خصوص الناصریه و نجف اشرف و ریخته شدن خون بسیاری و تعرض به اماکن مختلف و آتش زدن آن ها ابراز تأسف کرد.

احمد الصافی در ادامه از معترضان خواست تا آشوبگران و کسانی که دست به تخریب می زنند را از میان خود بیرون انداخته و نگذارند که مسیر اعتراضات را منحرف کنند.

وی همزمان بر حق مردم برای اعتراض تأکید کرد.

نمانیده مرجعیت افزود: دشمنان به همراه ایادی و ابزار های خود برای ایجاد آشوب و جنگ داخلی و بازگشت دیکتاتوری برنامه ریزی می کنند و بر همه ما واجب است تا با همکاری یکدیگر این فرصت را از آنان بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده آیت الله سیستانی: معترضان صف خود را از آشوبگران جدا کنند

نماینده آیت الله سیستانی: معترضان صف خود را از آشوبگران جدا کنند