مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 10:002019-11-29سياسي

بهترین دوران زندگی و جوانیم در لرستان سپری شد/ خدمت 12 ساله به مردم ولایتمدار


نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن خداحافظی با مردم لرستان گفت: افتخار می کنم که بهترین دوران زندگی و جوانی ام در خدمت به شما مردم ولایتمدار لرستان سپری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد ضمن سفارش همگان به تقوای الهی اظهار داشت: مولای متقیان به کمیل بن زیاد نخعی سه چیز سفارش کردند، فرمودند ای کمیل هر روز نام خدا را بر زبان بیاور و بگو لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم، ای کمیل برای اینکه از شر آن روز در امان باشی نام پیامبر و آل پیامبر را ببر و صلوات بر پیامبر و آل پیامبر بفرست، ای کمیل در کارها به خدا توکل کن، هرکس به خدا تواکل کرد او را کافی است .

انتخابات مجلس شورای اسلامی جلوه ای از مردم سالاری دینی است وی با اشاره به دهم آذرماه وفات حضرت عبدالعظیم حسنی، گفت: شخصیت علمی و مبارزات سیاسی حضرت عبدالعظیم حسنی آنقدر والاست که ثواب زیارت ایشان مساوی و معادل با ثواب زیارت امام حسین(ع) است.

از این رو حضرت عبدالعظیم از ستارگان درخشان امامزدگان انقلابی است.

امام جمعه خرم آباد همچنین به دهم آذرماه سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: امسال هم دهم آذر آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین دوران زندگی و جوانیم در لرستان سپری شد/ خدمت 12 ساله به مردم ولایتمدار

بهترین دوران زندگی و جوانیم در لرستان سپری شد/ خدمت 12 ساله به مردم ولایتمدار