مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 09:502019-11-29سياسي

دولتمردان موظف به رعایت قانون اساسی هستند


امام جمعه بندرعباس با بیان به اینکه قانون اساسی برگ زرین و میثاق ملی کشور است، گفت: همه آحاد مردم و به ویژه دولتمردان موظف به رعایت این قانون هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی ظهر امروز در خطبه های عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع)، اظهار داشت: ما باید از سیره نبوی این امام همام در زندگی خود بیشتر و بهتر بهره گیریم تا به سعادت و کمال برسیم.

وی افزود: این امام همام در شرایط حساس سکان امامت را به دست گرفتند و به خوبی در مقابل توطئه دشمنان ایستادگی و مبارزه کردند.

امام جمعه بندرعباس در ادامه با تبریک روز نیروی دریایی به دلاورمردان این نیرو اشاره داشت و بیان کرد: این نیروی راهبردی برگ زرینی در تاریخ دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشت و در همان روزهای آغازین جنگ موتور محرک دریایی دشمن را نابود کرد.

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: امروز نیرو دریایی ارتش و سپاه پاسداران مانند دو بال هماهنگ با یکدیگر و کنار هم به محافظت از مرزهای آبی کشور مشغول هستند و اجازه هیچ تحرک و تجاوزی را به دشمنان در مرزهای آبی را نخواهند داد.

امام جمعه بندرعباس خاطر نشان کرد: در این برهه زمانی حساس حضور نیروی دریایی در خلیج عدن، دریای سرخ و آبهای بین المللی ماحصل اقتدار، عزت، عظمت و سرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتمردان موظف به رعایت قانون اساسی هستند

دولتمردان موظف به رعایت قانون اساسی هستند