مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 09:302019-11-29سياسي

اثرگذاری «طرح» هر مسجد یک حقوق دان در کاهش ورودی پرونده ها


رییس سازمان بسیج حقوقدانان کشور گفت: هدفگذاری 1200 مسجد در سال 98 و بیش از 1000 کارگاه آموزشی در طرح هر مسجد یک حقوقدان در کاهش ورودی پرونده ها اثرگذار بوده است.

- اثرگذاری طرح هر مسجد یک حقوق دان در کاهش ورودی پرونده ها رییس سازمان بسیج حقوقدانان کشور گفت: هدفگذاری 1200 مسجد در سال 98 و بیش از 1000 کارگاه آموزشی در طرح هر مسجد یک حقوقدان در کاهش ورودی پرونده ها اثرگذار بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی بهرامیان در سخنانی پیش از خطبه های امروز نماز جمعه تهران با اشاره به آغاز هفته بسیج حقوقدانان و در بیان گزارشی کوتاه از سازمان بسیج حقوقدانان برای نمازگزاران اظهار کرد: امام صادق (ع) می فرماید؛ اگر در میان مردم عدالت برقرار شود همه بی نیاز می شوند و به اذن خداوند آسمان روزی خود را فرو می فرستد و زمین برکت خویش را بیرون می ریزد.

وی ادامه داد: سازمان بسیج حقوقدانان مجموعه ای پویا، فراگیر و متشکل از حقوقدانان ارزشی و معتقد به آرمان های انقلابی و داوطلب در عرصه های مختلف است و به منظور تحقق اهداف، اندیشه ها و سیاست های قانونی امامین انقلابی و اولویت های حقوقی و قضایی امام خامنه ای فعالیت می کند.

بهرامیان اظهار کرد: این سازمان بالغ بر 45 هزار عضو از قوه قضاییه، قوه مقننه، کانون ها، دانشکده های حقوق و وزارت دادگستری در سطح ملی و 31 رده استانی و 22


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثرگذاری «طرح» هر مسجد یک حقوق دان در کاهش ورودی پرونده ها

اثرگذاری «طرح» هر مسجد یک حقوق دان در کاهش ورودی پرونده ها